1

Téma: Škola v Ostravě

Zdravím
Chtěl bych se zeptat jestli byste mi neporadili nějakou hudební školu kde učí na baskytaru v Ostravě, jsem úplnej začátečník a nepotřebuju nic extra:) Díky za odpovědi:)

0 xLajků:

2

Re: Škola v Ostravě

Ahoj, jestli máš zájem o soukromou výuku, tak mi napiš na icq: 227-617-687. Třeba se domluvíme. wink

0 xLajků:

3 Naposledy upravil: spider (06. 04. 2007 05.29:58)

Re: Škola v Ostravě

Ahoj. Ja chodim na Sokolskou tridu k pani ucitelce Svehlikove, jsem maximalne spokojen. Pak se uci basa v Porube, tam uci(l) Lukas Muzik. Rozdil je v pristupu, Lukas je pedant ktery jde tvrde po rytmu a presnosti, technice, cteni not ale musim rict ze vi o cem mluvi. Iva je oproti tomu kytaristka (jako ne ze by nevedela o cem mluvi, ale jeji primarni nastroj je zkratka jiny), ale jeji pristup mi vyhovuje mnohem vic - netlaci na pilu, vyuka je vetsinou slozena z trochy teorie, techniky, ale vetsinu tvori cviceni skladeb napr od Stinga, E. Claptona, C. Jobima, Louise Armstronga, ale hrali jsme treba i Metallicu. Nemam tolik casu kolik bych potreboval na opravdu hloubkove studium baskytary proto me to vyhovuje vic.

AccugrooveFanclub #1
0 xLajků:

4

Re: Škola v Ostravě

K Mužíkovi také chodil jsem - dal mi technickou jistotu a skvělý základ, je sice přísnej(pedantem bych ho nenazýval), určitě k němu bež, alespoň se podívat, stojí za to se nechat nějakou dobu sekýrovat a odstranit tak zlozvyky(částečně). Taky k němu už nechodím:), přece jen mě nebaví cvičit a nemám tolik času jak tomu bejvávalo(Tudíž nevyužiju potenciál docházky k němu). Basáci, kteří to u něj absolvujou sou často naprosto někde jinde, než většina těch, co znám od jiných učitelů. Na dobu, kdy jsem k němu chodil, nedám dopustit.

Tyhlety podivný citrusy...
0 xLajků:

5

Re: Škola v Ostravě

ja od nej chodil jak zbitej smile sebevedomi na nule, nechut cvicit...holt na kazdeho plati neco jineho, ale na techniku je opravdu vybornej

AccugrooveFanclub #1
0 xLajků:

6

Re: Škola v Ostravě